torstai 27. heinäkuuta 2017

Ei tässä ehdi edes kissaa sanoa..

Huh, nyt on ollut haipakkaa kuluneen viikon ajan! Pahoittelut blogihiljaisuudesta, osa teistä laittoikin jo Snapchatin puolelle kysymyksiä että milloin tulee uusi postaus. No, nyt se tulee, mutta seuraavasta en osaa sanoa. Todennäköisesti nappaan läppärin mukaan Kroatiaan, jos ehtisin sieltä päivitellä paremmin blogia.

Olin alkuviikon työmatkalla Latviassa, siellä ehdin kääntyä hotellilla vain nopeasti pari kertaa ja koko ajan oli päivät täynnä melkein minuuttiaikataululla ma, ti ja ke. Meillä oli koko firman markkinointi- ja tuotevastaavien kokoontuminen Riiassa, ja suunniteltiin joulukampanjaa sekä muuta markkinointiin liittyvää. Samalla vietimme tiimipäiviä ja käytiin tekemässä vaikka mitä hauskaa Riiassa.

Maanantai aamuna saavuimme kollegani kanssa Riikaan, ja treffasimme Puolan tiimin hotellilla. Meille oli järjestetty opastettu kaupunkikierros Riian vanhassa kaupungissa. Riika on kaunis paikka, hieman samantyylinen kuin Tallinna. Kierroksen jälkeen käytiin pyörähtämässä pikaisesti hotellilla ja pian jo oli taksit hakemassa meitä takaisin keskustaan. Siellä mentiin Puolan ja Latvian tiimien kanssa syömään ihanaan puutarhamaiseen terassiravintolaan. Taisin syödä elämäni parhaan pihvin siellä. Nyt jos joskus on todistettu se, että puolalaiset ovat hullumpia kuin suomalaiset, he nimittäin vetivät aamu viiteen asti laulaen karaokea ja vaikka mitä muuta, kun me suomalaiset vedimme unta palloon jo yhden jälkeen.

Tiistai aamuna herätys oli onneksi vasta yhdeksän kieppeillä, ja suunnattiin aamupalalle. Aamiaisen jälkeen meillä olikin työn täyteinen workshop liittyen joulun kampanjaan ja markkinointiin. Tiistaina saimme seuraksemme myös Liettuan sekä Viron tiimit. Tiiviin workshopin ja päivän jälkeen meitä tultiin jo taas hakemaan, ja suuntasimme Wolftrike Drift Halle:en, jossa meitä odotti juomaa, purtavaa ja mönkijä- sekä wolftrike ajelua. Olihan menoa - ihan super hauskaa ja taisin vähän innostua tuosta wolftrike driftingistä! Tuo kolmipyöräinen menopeli oli varustettu moottorilla ja sillä oli hauska ajaa kurveihin "kovaa".. Ainakin kovalta se tuntui! Mönkijällä pääsin myös ajelemaan, mutta olin aikamoinen nössö siinä lajissa.

Ilta jatkui Drift Hallelta suoraan fiiniin tilaan, jossa meitä odotti yllätys. Pääsimme nimittäin kokkaamaan itse itsellemme neljän ruokalajin aasialaisen illallisen ammattikeittiöön, ammattikokkien ohjaamana. Se oli hauskaa, ja mielenkiinnolla odotimme miltä itse tehty ruoka maistuisi. Illan kohokohta oli, kun eteemme alkoi tupsahdella yksitellen tekemiämme ruokia; dumplingseja, Misokeittoa, possua ja jälkkäriksi green tea -pannareita jäätelöllä. Tuo kokkailu oli hauska kokemus, ja ruoka todella hyvää. Ainoa ruokalaji, mistä en innostunut, oli Misokeitto. Vietimme iltaa ja jälleen puolen yön aikaan alkoi uni painaa. Videotodisteiden mukaan puolalaiset vetivät jälleen pisimmän korren, mutta aamulla oli kiitollinen siitä, että ei näyttänyt samalta kuin he - taisi nimittäin kollegoita hieman heikottaa.

Viimeinen päivä oli vain puolikas, sillä alkuillasta meillä olikin jo lento takaisin Suomeen. Illalla kotiin päästyäni olin aivan rikki, henkisesti siksi, että oli ollut niin tiiviit päivät ja tavannut paljon uusia ihmisiä. Ja fyysisesti siksi, että mönkijä taisi olla minulle hieman raskas ohjattava, ja käsilihakset muistuttivat olemassaolostaan.

Kiireinen, mutta todella hauska reissu takana. Nyt vielä huominen töitä ja ensi viikko vietetäänkin sitten helteisessä Kroatiassa. Sinne on luvattu jopa +38 astetta varjoon, eli hellemekkoja ja bikineitä vaan matkalaukku täyteen ja menoksi.

Tällaista kuuluu tänne, kiva kun olette huhuillee että missä luuraan. Mitä teille kuuluu? 💜

8 kommenttia :

1. Vitsi miten mukavan kuuloinen reissu sulla on ollut! Meillä on nyt se muutto päällä josta jo kerran mainitsinkin.. raskasta on! Olispa jo ohi koko homma! 😄

T. Sanna

1. Paljon tsemppiä muuttoon! 💪🏻😘 Ihana sitten kun se on ohi ja saa nauttia uudesta kodista! ❤️

2. Toi sun uus duuni kuulostaa niin kivalta ja mielenkiintoselta kun pääsee reissaankin 😍 Mulla alkaa viikon kesäloma ja se onkin vika lomaviikko.. sitten tuleekin kauppiasvaihdos meille, jännittävää 😬

1. Kivaa lomaa ja pidän peukut tulevalle! 👍🏻😘

3. Moikka. Suunnittelen reissua Riikaan ja nyt onkin pakko kysyä mikä tuo ravintola oli jossa söit elämäsi parhaan pihvin? 😊😊 Pakko mennä testaa 😍 Terv. Ina

1. Moikka! Se oli todella vaikea nimi, en muista ollenkaan :( se oli keskustassa joen rannalla, puutarhamainen terassiravintola. Kivaa matkaa! :)

Kiitos kommentistasi! Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.