maanantai 16. tammikuuta 2017

Kasvojen hoidon 5 suosikkituotettani

Nolona myönnän, että olen laiminlyönyt kasvojeni ihoa lähes koko elämäni. Pesin vuosia kasvot milloin käsisaippualla, milloin suihkugeelillä tai shampoolla. Olin sitä mieltä, että pesuaine kuin pesuaine, kaikki ne on samaa tavaraa. Kasvovoidettakaan en omistanut moniin vuosiin, poislukien aika ajoin lahjaksi saadut putelit.

Nykyään tarina on aivan toinen. Minulla on helposti kuivuva iho ja kosmetologini paasaa aina rutikuivasta ihostani ja tunkeekin ihooni jopa ripsihuollonkin aikana kaikenmaailman voiteita - ja ihoni imaisee kaiken heti.

Viime vuoden aikana olen vihdoin ottanut kasvojenhoidon hieman enemmän tosissani ja alkanut käyttämään voiteita joka ilta. En voisi enää kuvitellakaan meneväni nukkumaan ilman silmänympärysvoidetta tai kasvoseerumia. Iho tuntuu heti kiristävältä, jos en levitä suihkun jälkeen voiteita kasvoille.


Kokosin alle iltarutiinin tuotteet, joihin olen nyt tykästynyt. Nämä tuotteet sopivat minun iholleni ja tykkään niiden koostumuksesta. Varsinkin Biothermin vaahtoava puhdistusaine ja Lumenen silmänympärysgeeli ovat aivan kymppejä koostumukseltaan!

  • Kasvojen pesu: Biotherm Biosource smooth foam hydra-comort cleanser
  • Silmänympärysvoide: Mia Höytö Valo & Lumene Pure Dew Drops
  • Kasvoseerumi: Lumene Glow Boost Vitamin C hyaluronic essence
  • Kasvovoide: Mia Höytö Unelma Intensive moisture cream

Suosittelen lämpimästi seerumin hankintaa ja käyttöä ennen kasvovoiteen levittämistä, sillä seerumi pääsee kosteuttamaan ihoa syvemmältä. Eli joka ilta tämä täti tunkee kolmea eri kosteuttavaa ainetta kasvoihin ja sitten lopuksi vielä perus Bepanthen huulille ja muualle kroppaan, kuten kuiville rystysille tai kyynärpäille. Tunnustan olevani aikamoinen Bepanthenin suurkuluttaja.

Löytyikö listalta omia suosikkejasi?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.