maanantai 17. lokakuuta 2016

Red #LVOE

Kyllä sitä ihminen on hassu ja ennalta-arvattava, jokseenkin jopa rutinoitunut olento. Otin tänään nimittäin käyttöön pari vuotta sitten joululahjaksi saamani Vuittonin Logomania -huivin, ja aloin miettimään missä vaiheessa syksyä / talvea viime vuonna aloin käyttämään tätä.. Noh, arkistostahan se löytyi; 13.10.2015, eli aika samoina hetkinä olen kaivanut tämän ihanuuden kaapista viime vuonnakin.

Ja tättärää, tässä se taas on, ihanuus. On kyllä ollut hyvä lahja, antaa aina materialismi-iloa talvisin. Ja materiaali villa-silkki on kyllä arka, mutta kun katsoo että ei käytä esim. tarra-kiinnitteisten takkien kanssa niin säästyy vahingoilta. Muuten materiaali on ollut mieleeni ja muutenkin tykkään huivin koosta ja mallista. Suosittelen kyllä, jos joku on sattumalta harkinnut samanmoisen hankintaa.

@kristiinamu Instagram


Täällä ruudun toisella puolen istuu aika pelottava nainen, nimittäin Halloween-meikin koevedos on parhaillaan kasvoilla. Minulle ei sovi seksikkäät ja söpöt hahmot, tykkään mieluummin olla outo, omituinen tai pelottava. Tästä taitaa kyllä tulla pelottavin hahmo tähän saakka. Lisäksi tykkään yhdistellä eri tyylejä ja hahmoja, tässäkin on yhdistetty kaksi aihetta. Jänskää, kiva nähdä mitä muut ovat keksineet!

Maanantai lähti käyntiin yllättävän helposti ja positiivisesti - tänään ei ollut vaikeaa nousta ylös ja päivä sujui mukavasti energiaa täynnä. Heti kotiin päästyäni heitin pyykit koneeseen ja aloin maalata naamaa, vieläkin olisi energiaa vaikka mihin, mutta kohta taitaa olla Salkkareiden vuoro. Ja illemmalla tulee Ex-onnelliset - onko joku muukin koukkuuntunut tuohon hömppään sarjaan? :) Kivaa ja rentoa iltaa!

4 kommenttia :

  1. Mä oon kattonu sillon tällön ex-onnellisia, se idea on hauska siinä :D

    Mulla oli tänään lätkäreenit 20.45-22 ja mentiin taas niin kovalla sykkeellä et unta saa ootella :) yleensä jätänkin sun blogit iltaluettavaks sänkyyn ennen nukkumaanmenoa, sen takia mun kommentit tulee joskus keskellä yötä :D

    Kivaa päivää :)

    VastaaPoista
  2. Heippa! Oon joskus miettinyt että miksi lätkätreenit on usein niin myöhään? Et nimittäin ole ainoa jonka olen kuullut käyvän treeneissä tuohon aikaan! Sinne myös kivaa päivää! :)

    VastaaPoista
  3. Meillä ainakin täällä tampereella on vähän jäähalleja ja paljon joukkueita ja tottakai nuoret ja korkeammalla sarjassa pelaavat saa paremmat harjotusajat, me pelataan "vaan" naisten harrastesarjaa niin ei olla kovin ylhäällä kun jaetaan harjotusaikoja :) mutta tohon harjotusaikaan on jo tottunut kun oon tässä sarjassa pelannut 2011 vuodesta :) luulen, ett siellä pääkaupunkiseudulla sama juttu! Mitä oon kans kuullut kun ollaan käyty sielläpäin pelailemassa turnauksissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se selittää :) kiva kun valaisit asiaa!

      Poista

Kiitos kommentistasi! Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.