torstai 2. kesäkuuta 2016

Pissaro tattoo - upea artisti teidänkin iloksenne, kas tässä.

Tatuoinnit ovat eräs asia, joista pidän aivan erityisen paljon, ja itseltäkin niitä muutamia löytyy, mutta en tuo aihetta kovinkaan paljon esiin. Tähän on yksinkertainen syy; tatuoinnit ja niihin liittyvät asiat jakavat niin paljon mielipiteitä ja ovat mielestäni jollain tapaa henkilökohtaisia asioita, että en koe tarvetta tuoda niitä esille. En myöskään puhu omistani live-elämässäkään sen kummemmin, ellei joku satu kysymään. Mielestäni jokaisella saa olla oma ajatusmaailma liittyen tähän alaan ja genreen ja kaikki saavat olla niistä mitä mieltä haluavat - toisen ehkä erilaista mielipidettä kuitenkin kunnioittaen.

Kuvat / photo credits: Pissaro tattoo


Tänään halusin kuitenkin ottaa aiheen esiin, sillä olen löytänyt aivan ihanan taiteilijan Instagramista ja halusin jakaa tämän tiedon myös teille. Kyseessä on venäläinen tatuointiartisti ja taidokas piirtäjä, Pis Saro. Hänen Insta-tilin löytää nimellä @pissaro_tattoo.

Tämän artisin kuvia ja tatuointeja on ilo katsella ja niistä saa paljon inspiraatiota.

Jaa ihmeessä omat suosikkisi kommenttiboksissa - olisi mukava löytää uusia seurattavia! :)

2 kommenttia :

  1. Mä jouduin viime kesänä ekaa kertaa ikinä peittään duunissa (kun saatii lyhythihaset käyttöön) mun tatuoinnit. Oon siis ollu täs duunipaikas 4vuotta ja nyt vasta esimies käski asiakaspalautteen takia peittämään ne. Mullahan on pienet tatuoinnit olkavarressa ja ranteessa. Viime kesä menikin sit erilaisia ihoteippejä ja siteitä käyttäen :< vaihtoehtona ois ollu pitkähihanen mut ei iiihan houkutellu hellesäillä. Oon siis kaupassa töissä. Olin vaan niin äimistynyt silloin kun sain käskyn peittää ne.. Asiakaspalautteen takana oli vanhempi rouvashenkilö, joka oli kokenut tatuointini pelottiviksi :D wat, mulla on siis tähtiä mut kai ne voi olla jonkun mielestä pelottavia :D toisaalta esimies ois mun mielestä voinut ottaa mun puolen asiassa mutmut.. Asiakas on kai sit aina oikeessa :s (sellanen vihanen hymiö tähä loppuu)

    Noi oli kyl mielettömän inspiroivia kuvia! Tatskakuume :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Tuo on kyllä totta, että jotkut eivät tule hyväksymään tatuointeja koskaan - vuosi vuodelta kuitenkin mennään enemmän ja enemmän suvaitsevaisempaan suuntaan, onneksi. Ehkä palautteen antaminen olisi riittänyt, mielestäni ehkä vähän outoa kauppiaalta pyytää peittämään ne, kun on kuitenkin sinut palkannut tatuointeinesi aikanaan :) Ja jep, niin täälläkin... =)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.