perjantai 12. helmikuuta 2016

Klassiset minit

..miksi mulla tuli mieleen otsikosta vähintäänkin joku tampoonihommeli? No, joka tapauksessa nyt en tullut puhumaan sellaisista, vaan ihan eri meiningeistä.



Pääsin valkkaamaan Brand City Clubilta itselleni jotain ihanaa, ja pitkän pohdinnan jälkeen päädyin UGG Classic Mini bootseihin sävyssä Sand. Mulla on joskus ollut Classic Short Uggit, mutta ne oli mulle koon liian suuret. Jostain syystä tämä lyhytvartinen malli on aina jäänyt mua kaihertamaan ja nyt tilaisuuden tullen päätin ne itselleni hamstrata. Ne muuten istuu mielestäni paremmin jalkaan, kuin ne pidempivartiset. Tai sitten se koko vaan hämäsi niin paljon, että tuntui varsikin löysältä.



Nämä ihanuudet löytyy siis Brand City Club verkkokaupasta, joka toimii klubiperiaatteella, eli verkkokauppa myy tunnettujen brändien tuotteita hyvillä alennuksilla kamppiksen ajan, ja tuotteet ja alet on vain klubilaisten hyppysissä - klubiin kirjautuminen ei tietenkään maksa mitään ja on nopsa homma, eli ei verota aikaa vaan shoppailemaan pääsee pikimmiten.

Tällä hetkellä BCC-verkkokaupassa on menossa kamppikset merkeiltä UGG, Superdry, Patyka (pariisilainen luomukosmetiikkasarja), Victoria's Secret ja lisäksi sekakamppis, jossa myynnissä TIGI Osis+ ja Bonacure -hiustuotteita. Alennusprosentit on 30-65%, eli edullista ja hyvää tavaraa saatavilla.


Kiitos yhteistyöstä Brand City Clubille!

6 kommenttia :

  1. Kuuluuko mun nyt huutaa tänne, että "kai sä oot suojannut ne?!" ;) <3

    Mä pistin tänään mun käyttämättömät Classic short Sandit huutonettiin myyntiin, kun se 38 koko on selkeesti liian iso omaan räpylään.
    Mikään ei kyllä lämmöltään voita noita töppösiä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa! :D Kosteussuoja oli eka minkä kaivoin kaapista nämä saatuani <3 Ei voita, ei! <3

      Poista
  2. Voi miten hauskaa kun postauksen otsikossa lukee tamponi!! :D

    Olen töissä miesvaltaisessa yhtiössä ja ainoa nainen meidän kerroksessa ja välillä tulee korvista ulos kaikki urheilu- ja miesaiheiset keskustelut. Nyt mulla on aivan kamalat menkkakivut ja hirveä juurikasvu ja kaipaisin vertaistukea niihin, kiitti!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hellurei! :D Hahaha mahtia! Pieni naispläjäys päivääsi ;) Kivaa alkavaa viikonloppua!

      Poista
  3. Heippa! Mikähän olisi hyvä suoja-aine näille kengille? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsellä käytössä Boston -merkkinen kosteussuojasuihke :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.