keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Tyhjä pää vai tyhjäpää?

Mulla on ollut tätä oloa ikävä! Kun tulet töistä kotiin ja pää on autuaan tyhjä kaikesta muusta. Jumitin taas otsikkokentän kohdalla hyvän tovin, kunnes päätin kirjoittaa sen, mitä mielessäni hoin. Eilen ei ollut toivoakaan siitä, että olisin jaksanut tulla kirjoittelemaan tänne mitään. Ensimmäinen työpäivä veti mehut, kun jännitin kuitenkin jonkin verran alkua. En voi muuta sanoa, kun että nyt haluan hehkuttaa kuinka ihana olo on. Tiesin kyllä, että haluan äkkiä takaisin töihin ja tiesin myös, että kaipaan rytmiä päivään ja sosiaalisia kontakteja. Mutta en muistanut ollenkaan, kuinka hyvä olo voi olla vielä työpäivän jälkeenkin. On mahtavaa olla taas sorvin äärellä ja tasapaino palaa arkeen.

Huomenna on torstai, ja se on monelle meille ilon päivä, kun veronpalautukset napsahtavat tilille. Ei ole yhtään yllättävää, että monella firmalla on huomenna tarjouksia ja alennuksia. Moni lähtee varmasti viikonloppuna jouluostoksille, itse suuntaan viettämään viikonloppua Tampereen lähelle, landelle tyttöjen kanssa. Suuri osa jouluostoksista on jo tehty, ja lisää ajattelin yrittää hankkia ensi viikon viikonloppuna, kun lähdetään risteilylle Tukholmaan.

Tuotteet saatu testiin / Beautypopup.fi


Joululahjoista puheen ollen, arvatkaa vaan, kuinka piinaavaa oli saada tällainen viesti Tuukalta päivällä: "Kävin ostamassa sulle joululahjan. Kävelen keskustassa ja kaikki naiset kuolaa mun ostoksia. Tuli muutama naispuolinen kollega vastaan ja ne oli ihan "Mitä, eikäääää!" :D"

Että näin. Kiitos. Nyt materialisti minussa ei nukahda ennen jouluaattoa. Tai sitten avaan nauhalla kahlitun vaatekaapin oven ja tongin paketin käsiini. Jep. Meillä joudutaan kahlitsemaan ovet, joiden takana joululahjoja säilytetään. Naurettavaa, myönnän. Mutta voi toki olla, että Tuukka teki tuon tahallaan ja huijaa, vain saadakseen tämän reaktion esiin minussa. Se pirulainen. Aattona nähdään miten oli!

Tänään tulee Parasiittihotellin finaali, se on yksi ainoita hömppäsarjoja, joihin oon jäänyt taas koukkuun. Onhan se ollut aikamoinen show koko kausi, ja välillä on saanut pidättää hengitystä kun on pelännyt jotain sattuvan. Jotenkin ahdistavaa katsoa tv:stä realitya, jossa oikeasti muita osallistujia pelottaa. Ehkä siitä on voitu tehdä pahemman näköistä leikkaamalla jne., mutta silti, hengitystä on pidätelty. Saa nähdä kuka vie voiton, itse uskon että paras palkinto on kokemuksen lisäksi itsestään oppiminen.

Nyt valtaan sohvan ja alan odottamaan illan ohjelmia, mukavaa iltaa teillekin! :)

4 kommenttia :

  1. Hahah go tuukka :D
    Mä oon kans niin malttamaton ja sit jos vielä vihjailtais tollain, julmaa :D

    Toisaalta mä vannotin poikaystävää ettei arvaile mitä mä oon ostanu sille lahjaks kun oon niin huono valehteleen jos arvaus sattuu osuun oikeaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah mulla on kans se etten osaa valehdella jos arvaa oikein :D ärsyttävää!

      Poista
  2. Haha hyvä Tuukka :D mä oon niin malttamaton et joko mulle ei saa ollenkaan sanoo et on ostanu mulle lahjan tai sit kyselen niiiiin paljon et lahjan ostajan on pakko paljastaa. :'D

    Paratiisihotelli oli hyvä hömppäsarja, mun mielestä kyl väärä pari voitti. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin väärät voitti, mutta toisaalta en "rakastunut" keneenkään niin kovin, että olisi ollut vankkaa voittajasuosikkia..

      Poista

Kiitos kommentistasi! Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.