sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Hyvä silmänympärysvoide

Mietin tuossa tovin fiksua otsikkoa, mielen päällä pyöri "ilo silmille", "eye candy" ja muita vastaavia, mauttomia höpötyksiä, mutta sitten tulin (jälleen) siihen tulokseen, että ehdottomasti paras otsikko on selkeä, ja siitä pitää käydä postauksen sisältö ilmi. Usein näkee otsikkoja (joihin itsekin olen langennut sekä sortunut), jotka huutavat lukijaa avaamaan postauksen ja usein tällaisten otsikkojen jälkeen ja postauksen avattua, pettymys on karvas. Tämä ei ole ainoa asia, jota olen pohtinut paljon blogeihin liittyen. Parin vuoden blogitauon aikana sitä tajusi monta asiaa, jotka lukijan näkökulmasta saattavat ärsyttää. Siispä olen tämän uuden blogin myötä pyrkinyt välttämään niitä asioita, jotka itse koin ärsyttäväksi. En tiedä kuinka hyvin olen siinä onnistunut, sillä bloggaajan silmät ovat sokeat lukijan edessä, ja toisin päin. Mutta sen sanon, että tauko on tehnyt hyvää myös tältä kantilta.

Ja hei, nyt tämän kamalan pitkän alkulöpinän (ja mahdollisesti tuottamani pettymyksen) jälkeen on hyvä mennä vihdoin itse asiaan.



Sain nimittäin jo syksyllä testiin Mia Höytö -tuotteita ja nyt vihdoin pääsin tekemään kokemuksestani juttua. Olen käyttänyt nyt kolmisen kuukautta Valo -nimistä silmänympärysvoidetta. Olen pyrkinyt käyttämään sitä päivittäin, mutta myönnän että joitain päiviä viikosta saattaa olla, kun unohdan tai laiskuuttani jätän käyttämättä. Alla oma analyysini tuotteesta, toivottavasti siitä olisi vinkkiä ja hyöytyä teille.

Aivan ensiksi visualisti minussa kiinnitti huomiota pakkaukseen. Mia Höytö -tuotteet on kaikki pakattu valkoisiin putiloihin ja ne sopivat toisiinsa loistavasti - mikään ei ole ihanampaa (on), kuin kaunis rivistö kauniita purnukoita kylppärin kaapissa. Lisäksi näillä tuotteilla on kaikilla ihanat nimet, kuten Pumpuli, Lumous ja Unelma.

Pumppupullosta on helppo annostella sormelle oikea määrä voidetta. Pumppu ei ole sellainen, josta tulee kerralla aina saman verran, vaan siitä voi painaa itse haluamansa määrän. Voide levittyy kivasti, mutta se pitää levittää tasaisesti ja aika ohuelti, ettei se jää kuivumaan massaksi. Tarpeeksi ohuesti levitettynä voide toimii loistavasti. En ole nähnyt sen erityisempää muutosta ulkoisesti, mutta silmänympärysiho tuntuu pehmoiselta ja kosteutetulta läpi päivän. Huomasin myös, että meikki pysyy paikallaan hyvin, vaikka voidetta laittaisikin ennen silmämeikin tekoa. Joskus nimittäin olen huomannut, että voide silmämeikin alla ei toimi ja meikki ns. valuu pois nopeammin.

Kaiken kaikkiaan tämä on ollut ehkä parhaalta tuntuva silmänympärysvoide, jota olen pidempään käyttänyt. Ja mitä tuotteen kestoon tulee, se vaikuttaa hyvin riittoisalta, sillä edelleen purnukka tuntuu "painavalta" ja olen sitä tässä jo pidemmän aikaa käyttänyt. Hinta Valo -silmänympärysvoiteella on vajaa 40 euroa, mutta kotimaisesta luonnontuotteesta voi mielestäni vähän maksaakin markettituotteita enemmän.

Jos arvostat kotimaisia luonnontuotteita, tässäpä oikein kelpo tuote kokeiluun! :) Tutustu Valo -silmänympärysvoiteeseen tarkemmin täällä.

Kiitos vielä Mia Höytö:lle yhteistyöstä.

3 kommenttia :

  1. Suosittelen laittamaan silmänympärysvoiteen hammasharjan kanssa samalle hyllylle niin levitys hoituu kätevästi aamuin illoin hampaiden pesun yhteydessä 👍🏼

    VastaaPoista
  2. Tuo seerumi on aivan ihana, mulla toinen pullo menossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa jos se sopii sinulle! Mulle aiheutti jotain ihottuman tyylistä, eli ei sopinut omalle ihotyypilleni :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.