maanantai 3. elokuuta 2015

Pois mukavuusalueelta - punahuulet

Pari vuotta sitten mulla oli yksi suosikkihuulipuna, joka ei ollut nude. Se oli kauniin korallinpunainen ja merkki oli Yves Rocher. Tiedän, että huulipuna on vielä jossain, mutta en ole löytänyt sitä muuton jälkeen mistään vaikka olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa. Olen harmitellut tätä moneen otteeseen (first world problems...) ja nyt musta tuntuu, että olen saanut vastauksen rukouksiini ja uusi suosikkisävy on saattanut löytyä.

Sain IsaDoralta testiin muutamia tuotteita, ja tämä Perfect moisture lipstick oli yksi niistä. Koostumus on nimensä mukaan kostea ja mukavan tuntuinen. Huulipuna ei paakkuunnu vaikka mulla olikin hieman karheutta huulien pinnalla. Kaiken kaikkiaan puna tuntui mukavalta huulilla ja kestävyys omassa käytössä vastaa mielestäni arvosanaa hyvä. En ole vielä koskaan törmännyt punaan, joka kestäisi ns. täydellisen kauan. Ja niitä huulipunatusseja taas en haluaisi kokeilla, sillä niissä ei mielestäni säily huulipunan ulkonäkö vaan juurikin on ns. tussimainen ja olen kuullut, että ne on todella vaikea saada puhdistettua.


IsaDora Perfect moisture lipstick / 174 Orange Club


IsaDoran Orange Club -huulipunan löydät esimerkiksi Pretty.fi verkkokaupasta.

IsaDora on yksi pitkäaikaisimmista suosikeistani mitä kosmetiikkaan tulee. Olen käyttänyt IsaDoran ripsiväriä jo monta vuotta ja samoin luomivärien suhteen olen ollut tyytyväinen. Myös kynsilakat ja geelikynsilakat ovat olleet hyviä ja kestäviä. IsaDora on siitä hyvä, että laadukkuus ei nosta hintaa taivaisiin, vaan tuotteet ovat myös kohtuullisen hintaisia. Löytyykö sinulta IsaDoran tuotteita? :)

Postaus sisältää mainoslinkin.

18 kommenttia :

  1. Cava! Mä olen ihan oikeasti niin onnellinen, että sä olet palannut blogimaailmaan. Sä oot aina ollut kaikista bloggareista aidoin ja niin jalat maassa -tyyppi kun vaan voi olla! Vaikutat ihmisenä helposti lähestyttävältä ja varmaan juuri sen takia tuntuu kuin olisi saanut ystävänsä takaisin kun löysin sun blogin taas :) Tervetuloa takaisin, sinua on odotettu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Mä en osaa sanoin kuvailla, miten ihanalta tällainen palaute tuntuu. Kiitos siis superpaljon ja juuri te, ihanat ihmiset olette tässä hommassa se suola! Teille on mukava kirjoitella :) Hyvää alkanutta viikkoa! <3

      Poista
    2. Anonyymi muotoili ajatukseni niin nappiin, että tyydynpä vain komppaamaan häntä! :) Kiva kun tulit takaisin!

      Poista
  2. Voitko tehdä jossain vaiheessa postausta teidän häistä! Kun lopetit bloggaamisen jäi eniten kaivertamaan, että teidän varmasti upeat häät jäivät näkemättä. Ihanaa, että palasit! Lempparibloggaaja ehdottomasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain pientä olenkin jo suunnitellut :) Kiitos, ihanasti sanottu!

      Poista
  3. Moi, mikä kamera sulla on käytössä? :) niin hyvälaatuisia ja kivoja kuvia täällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Kiva kuulla, kiitos :) Mulla on käytössä Olympus PEN e-pl 5, ja siinä kiinteä 45mm 1.8 linssi.

      Poista
  4. Kiva, kun oot takaisin! :) Pakko sanoa, että parhaat huulipunat löytyy ehdottomasti Macilta. Niillä kestokin on jo täysi 10. Alkuillasta kun pohjustaa huulet puuterilla ja huulenrajauskynällä niin pysyy melkein koko illan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos! :) Hei hyvä vinkki, täytyy joskus ostaa ja kokeilla :)

      Poista
  5. Itse oon käyttänyt vissiin rimmelin huulipunatussia ja se on ihan perfect! Ei leviä ja pysyy suhteellisen kauan :) mutta saa myös nopeasti pois! Oon tosi huono muuten käyttämään huulipunaa, niin tosta ei tuu liian "tunkkasta" sävyä, eikä hypi silmille :DD eikö ollutkin hieno lause!
    http://www.londonbeautyqueen.com/2013/06/rimmel-lasting-finish-1000-kisses.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, kiitos vinkistä! Täytyy kokeilla.. Mua pelottaa se etten saa sitä puhdistettua! :) Ja oli! :D

      Poista
    2. Toi siis kuluu nätisti käytössä, eli ei tarvitse pelkää sitä, etteikö se lähtis!:) Itsellä se on hyyyvin pysynyt tähän asti, mulla on se toiseksi vaalein sävy "100 Endelss Blossom". Hain mahdollisimman lähellä omaa huultenväriä olevaa sävyä, ja toi oli jo melkein samanvärinen! :) Ja plussa siitä, että tummuuden saa itse valita (laittaako yhden vai useamman "kerroksen"). Mä en itse ole käyttänyt tota huulirasvaa, mikä sen päässä on, koska on pysynyt ilman sitäkin tosi hyvin JA kulkee mukana! :)

      Poista
    3. Kiitos vielä tästä! Täytyy kurkkia kosmarihyllyllä tätä tarkemmin :) Kivaa päivää!

      Poista
  6. Oi ihanan sävynen huulipuna! Kiitti vinkistä, pakko mennä kattomaan kaupasta et miltä näyttää ihan livenä :)

    VastaaPoista
  7. Onpa kaunis sävy, eikä ollenkaan liian kirkas :). Minä olen todella huono käyttämään huulipunia, mutta tämä IsaDoran sävy voisi olla sellainen, mitä minäkin uskaltaisin kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus kannattaa astua pois mukavuusalueelta, itse olen tehnyt sitä nyt muutaman kerran ja yllättävän hyvältä tuntuu :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.