maanantai 10. elokuuta 2015

Blogihistoriani ahdistavin asusessio

Voi herranjestas sentään mikä episodi oli ottaa nämä kuvat. Kamalan kokemuksen siitä teki se, että olen vältellyt tämän parin bloggaamattomuus vuoden ajan kameraa, koska sain siitä yliannostuksen edellisen blogin aikana. En oikeastaan pysty katsomaan itseäni lainkaan kuvissa, varsinkaan ns. tilannekuvissa. Sanotaanko näin, että itsetunto ei ole sitä luokkaa, mitä sen ehkä kuuluisi kolmeakymppiä lähestyvällä naisella olla. Toisekseen "tekohymy" -kommentit ei auttaneet yhtään vaan suuri osa kuvista näytti lähinnä määkivältä karvattomalta lampaalta kun aloin nauraa kommenttien jälkeen... Noh joka tapauksessa kuvat on nyt otettu enkä jätä niitä julkaisematta, koska uusia en varmasti ota!
Paita ja housuhame H&M, laukku UASHMAMA, aurinkolasit Dolce&Gabbana & ballerinat Liu Jo.

Any how, tässä ne nyt on ja pointtina siis näyttää tuo minun ihana uusi laukku. Sain sen käyttööni Ihana Kukkanen -liikkeestä, joka myös järjesti kanssani kivan arvonnan. Arvontaan voit osallistua vielä tänään, ja huomenna julkaisen voittajan. Arvontapostaukseen pääset tästä.

Kuten arvontapalkinto, myös tämä laukku on UASHMAMA -mallistosta. Kyseessä on siis paperinen laukku, joka kestää vesipesua. Laukun kahvat ovat nahkaa ja laukussa on vetoketjusuljenta. Todella laadukkaan ja jämäkän tuntuinen, ja sopii mainiosti esim. työlaukuksi.

Laukku saatu Ihana Kukkanen -liikkeestä.


Ja arvatkaa mitä!! Päätin lopettaa ripsitauon ja menen Nooran siskolle laitattamaan ripset tällä viikolla, jos materiasta ja turhakkeista saa olla onnellinen, niin nyt olen! Ihan mahtavaa kokeilla ensimmäistä kertaa volyymiripsiä. Jännittävää nähdä miten ne sopii :) Mielellään kuulisin teidän kokemuksia volyymeista, vaikkapa jos verrataan klassisiin ripsienpidennyksiin? Ehdin vielä huollattaa ne kerran ennen meidän Kreikan reissua, ja matkalla jos jossain on ihanaa olla räpsyjen kanssa, kun meikkaamisen voi jättää vähemmälle ja altaalla ja rannalla näyttää edes vähän ihmiseltä ;) Eikai tänne muuta, nyt toivottelen kaikille mukavaa iltaa - itse ajattelin suunnata aurinkotuoliin löhöämään hetkeksi.

Cavaa voit seurata Facebookissa täällä, Instassa nimellä @Cavgaram2 ja Bloglovinin kautta täällä.

19 kommenttia :

  1. Kaunis asu, kaunis laukku ja kaunis nainen. Kiva kun laitoit asukuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti :) kauniisti sanottu!

      Poista
  2. Oot ihan höpö. Olet todella kaunis ja upea nainen! <3 Älä vaan jätä näitä vikoiksi asukuviksi <3
    Ja kiitos paitavinkistä! Mä sain viimeisen Jumbon henkasta, kun lähdin sun postauksen jälkeen sitä hakemaan. Onneks oli omassa koossa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos Janet! <3 Ja mahtavaa että sait vielä paidan! Eikö oo kiva? :) Toi tunne kun näet että rekissä on yksi ja kävelet sitä kohti miettien onko koko se oma, ja sitten kun se on, niin ai että mikä fiilis!! :D

      Poista
    2. Mä oon niin fiiliksissä siitä paidasta :D Mä en meinannut ensin löytää koko paitaa. Kyselin vielä myyjiltä eivätkä hekään osanneet auttaa. Luovuin jo toivosta. Mutta yks kaks se paita olikin nenän alla ja viimeinen. Se oli tarkoitettu mulle. Ihan paras paita aikoihin. Kiitos kuuluu sulle <3

      Poista
  3. Valtavan kauniita kuvia ovat! :) Ja vitsi miten innoissani olin kuullessani Ossilta, että olet jatkanut bloggaamista! Mahtavaa! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heissan! :) <3 Ai kun kiva kuulla, kiitos :) Ja hyvä että sana kiirii! ;)

      Poista
  4. Kiva että blogisi palasi! Itselläni juuri sama vika että inhoan nähdä itseni kuvissa, mielestäni en ole kuvauksellinen sitten alkuunkaan. Harvoin saa minusta onnistunutta kuvaa.. Ei ehkä pitäisi olla niin kriittinen :D sinä olet jokatapauksessa upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja varmasti myös sinä, samoin! <3

      Poista
  5. Sinä, sähän oot kaunis ku MIKÄ! Toivottavasti tulee myös useampia asukuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) toivon myös ettei nämä jää viimeiseksi!

      Poista
  6. Tosi hieno olet noissa kuvissa! Niinkuin monet muutkin ovat sanoneet, niin toivon, että tulee enemmän asukuvia :)

    VastaaPoista
  7. Mahtavaa että jatkat bloggaamista! Taisin juuri toissaviikolla miettiä mitähän sinulle kuuluu ja nyt sä sitten bloggaatkin taas.. mikä yhteensattuma :D Kaunis nainen olet<3
    P.S. Noista sun tatuoinneista olis kiva saada lähempää kuvaa ja juttua niistä yleensäkkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä sattuma! :) kiitos paljon Minttu <3

      Poista
  8. Sanoo yksi kauneimmista ihmisistä jonka tiedän.. ♥
    Upealta näytät aina muru.

    VastaaPoista
  9. Hei!
    Mulla on ollut volyymiripset viime joulusta lähtien (LashLovers). Oon ollu kyllä tosi tyytyväinen, huoltoväli mulla on 4 - 5 viikkoa! Olin lähes koko tämän kesän ilman huoltoa (9 vk), niin tässä ajassa sain pienen kolon ripsiin aikaiseksi :D Eli vertailuna klassisiin; mulla oli klassisissa huoltoväli n. 3 viikkoa.
    Eka nää näytti liian teennäiseltä mun omaan silmään, et jotenki liikaa, mutta ollaan nyt lyhennetty pituutta koko ajan ja nyt ne on jo ihan luonnollisen näköiset. En vois olla tyytyväisempi ja "tavallisiin" en suostu enää koskaan palaamaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiva kun laitoit kokemuksia! :) Mä menen huomenna laittamaan.. Mulla on ollut ennen 13-14mm klassiset, pitäisköhän munkin laittaa nyt lyhyemmät... Kiitos kun kommentoit! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.